Persephonee; Vulcanus; De zwarte zon

Dit e boek is een vervolg op mijn eerste drie boeken over het systeem van Carteret. Het bevat de betekenis van Persephonee, Vulcanus en de zwarte Zon in de huizen en ook de conjuncties op de zwarte Zon.

Persephonee en Vulcanus zijn twee kosmische planeten die, hoewel nog niet ontdekt, toch hun astrale invloed hebben op aarde. Carteret heeft hiervan de ephemeriden op basis van kosmische schouwing (channeling). Die ephemeriden staan in dit boek. De zwarte Zon is een abstract punt in de kosmos.

Ik heb gedurende de twintig jaar dat ik het systeem van Carteret duid, Persephonee, Vulcanus en de zwarte Zon zorgvuldig onderzocht. Voor de publicatie als e boek bestond het al als syllabus die ik gebruikte in mijn workshops. In de interactie met de cursisten groeide het inzicht in de werking van Persephonee, Vulcanus en de zwarte Zon en zo groeide dit boek.

Is Persephonee; Vulcanus; De zwarte zon het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Persephonee; Vulcanus; De zwarte zon