Pimp je perceptie

De schrijfster neemt je mee in de wereld van perceptie. Wat maakt nu onze realiteit? En als we weten wat onze realiteit vormt, hoe kunnen we deze tools dan inzetten om onze ideale realiteit te creëren?

In dit boek wordt de (gepatenteerde) M.I.N.D.S.E.T.-methode omschreven na jarenlang onderzoek van wat beweging drijft in mens en organisatie. Wetenschap van het brein wordt gecombineerd met de mystieke energie rondom verlangen en dromen.
Van het letterlijk meten van jouw balans naar het vasthouden van verandering. De complete cyclus wordt pragmatisch onder de loep genomen.

Een praktisch boek dat inspireert, inzicht geeft en wanneer jij daar open voor staat: voor een heuse transformatie zal zorgen in jouw realiteit: jouw perceptie.

Vragen die beantwoordt worden:

– Hoe werkt jouw brein in het vormen van realiteit?
– Hoe ziet jouw meetbare mindset er uit?
– Wat geeft jou voldoening?
– Wat veroorzaakt jouw stress en mogelijk piekeren?
– Wat zijn de triggers die jou belemmeren?
– Wat zijn jouw belemmerende overtuigingen?
– Wat is de sleutel van transformatie?
– Hoe kun je verandering vasthouden?

Recensies (1)

Is Pimp je perceptie het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Pimp je perceptie