Puur natuurlijk door de menopauze

Rank 6602 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1
De hormonale veranderingen die de menopauze met zich meebrengt, kunnen een weerslag hebben op veel aspecten van je leven. Opvliegers, slapeloosheid, gewichtstoename, stemmingswisselingen, haarverlies en een laag libido het is slechts een kleine greep uit de ongemakken waar vrouwen steeds vaker een natuurlijke oplossing voor zoeken.
In Puur natuur door de menopauze geeft Anntje Peeters je een praktisch overzicht van de natuurlijke middelen en de kruiden die je kan inzetten om zonder bijwerkingen klachten te voorkomen of te verhelpen. Enkele simpele aanpassingen aan je levensstijl en voeding in combinatie met een paar doeltreffende kruiden is mogelijk alles wat je nodig hebt om deze nieuwe levensfase krachtig en energiek in te gaan.
Illustraties
Shutterstock
Manteau
10 april 2019

Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker

Lezersrecensies (1)

Menopauze klachten op een natuurlijke manier verhelpen of voorkomen

door: Jeanet 1 like
In puur natuurlijk door menopauze legt Anntje Peeters uit wat de menopauze precies is. De herboriste en gezondheidscoach verteld over kruiden en of andere remedies die je kan gebruiken bij klachten, maar ook over hoe je klachten het beste kan voorkomen. Het is een praktisch boek en wat zo goed is...