Puur topklasse

'Zaterdagmiddag. Met vrienden twee uur in de auto van Hardenberg naar Barendrecht. Koffie in de kantine. Ouwehoeren over voetbal met supporters van de tegenstander. Koukleumen,
mopperen, tieren en juichen langs de lijn. Met 2-1 op je kloten krijgen, vervolgens met de pee in je lijf terugrijden om daarna de nederlaag te verdrinken in de kroeg.'
Voor Edwin Evers, 's lands bekendste radio-dj en supporter van HHC Hardenberg, bestaat er geen mooiere zaterdag.
In dit boek interviewen Patrick Boor en Jelmer Geerds de smaakmakers van de Topklasse Zaterdag: lokale helden, maar ook bekende oud-profs die verliefd zijn op de authentieke voetbalbeleving en de charme van de mooiste amateurcompetitie van ons land. Prachtige, nooit eerder vertelde verhalen over dromen en drama's, winst en verlies, leven en dood

Is Puur topklasse het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Puur topklasse