Rimpelingen in het hoofd van ouderen

Waar ligt de grens tussen waan en werkelijkheid? Heeft het leven bij dementie nog zin? Waarom worden sommige ouderen snel boos? Hoort stilvallen bij normale veroudering? Over ouder worden wordt er veel gepraat. Iedereen droomt ervan om oud te worden met een rustig gemoed en een heldere geest, maar het is niet aan iedereen gegeven. In dit boek ontdek je wat er allemaal kan mislopen in de hoofden van ouderen. Aan de hand van jarenlange expertise en meeslepende verhalen brengt dit boek de wetenschap over geestelijke gezondheidsproblemen bij ouderen tot leven. Rimpelingen in het hoofd van ouderen is een diepmenselijk verhaal over de uitdagingen die gepaard gaan met het ouder worden, en biedt een weg voorbij de vooroordelen. Bovenal is het een hoopvol en positief verhaal over de realiteit van ouder worden, over de kracht van medische vooruitgang en de schoonheid van ons brein.

Recensies (1)

Is Rimpelingen in het hoofd van ouderen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Rimpelingen in het hoofd van ouderen