Rovende Godenzonen: Wat Nu?

ROVENDE GODENZONEN: WAT NU? beschrijft de ontwikkeling van de menselijke beschaving, beginnend bij de vroegste tijden. Er wordt duidelijk gemaakt dat deze ontwikkeling alleen mogelijk was door de tomeloze mannelijke agressieve energie. Het boek volgt in haar beschrijving een tijdslijn van 100000 jaar geleden tot heden, maar mag niet worden opgevat als een geschiedenisboek. Ook is het niet geschreven met de bedoeling om wetenschap te bedrijven. Centraal thema is de procesgang, die geleid heeft tot het niveau van de huidige menselijke beschaving. Het boek eindigt met de constatering dat deze beschaving steeds dichter bij het punt komt waar d1ezelfde mannelijk energie uiteindelijk de beschaving zou kunnen vernietigen. Tenzij vrouwen ingrijpen en de mannelijke energie intomen en duurzaam richting geven naar een voortbestaan van de mensheid. Dit vraagt echter wel om een mentaliteitsverandering bij mannen. Omwille van onze kinderen en kindskinderen.

Is Rovende Godenzonen: Wat Nu? het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Rovende Godenzonen: Wat Nu?