Spel van illussies

Spel van illusies

Rank 1106 Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 2
Young adult   Topics 0
Het is Eyvére eindelijk gelukt om door de gebroken poort af te reizen naar de Wijngaard. Hoopvol gaat ze op zoek naar Rebori, maar de boer werkt haar tegen en eist dat ze voor hem gaat werken. Rebori is onvindbaar, Reg'nhar en Elizzy zijn verdwenen en op hulp van de dorpelingen hoeft ze niet te rekenen.

Ondertussen laat Drenuga meer en meer van zijn plannen zien om Sondar terug te claimen. Kimoh'ra is vrijwillig naar hem toegegaan in ruil voor de vernietiging van het dwaalkompas. Sindsdien ontbreekt ook van haar ieder spoor.

Damaris is ervan overtuigd dat Kimoh'ra de sleutel is om Drenuga te verslaan. Vastbesloten reist ze af naar het Dodenrijk in een poging Kimoh'ra terug te vinden. Dat blijkt lang zo makkelijk niet. In elke hoek loert gevaar en het wordt haar al snel duidelijk dat Drenuga het Dodenrijk in zijn greep heeft. Zijn illusies zijn overal en zijn macht is groter dan ze had verwacht.

Een bloedstollende afsluiting van de serie met een strijd waarbij het voortbestaan van heel Sondar op het spel staat.

Young Adult
Fictie 15+