Sprakeloos verliefd

Sprakeloos verliefd

Rank 600 Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 8 Favoriet 1 Recensies 1
Feelgood   Topics 0
Skylar is gebroken, dakloos en kwaad wanneer ze bij haar moeder aanklopt, die sinds een tijdje een nieuwe vriend heeft. Maar vooral heel erg kwaad. Zonder dat ze het wil, wordt ze opgenomen in haar moeders nieuwe, roerige gezin. Het is maar tijdelijk, houdt ze zich voor, tot ze iets voor zichzelf heeft gevonden.

Maar naarmate de dagen verstrijken, begint ze steeds meer te beseffen hoe eenzaam ze is geweest. Vooral wanneer ze Jesse beter leert kennen, de intrigerende en op het eerste gezicht vreemde zoon van haar moeders vriend. Met wie ze de zolder moet delen. En een badkamer. En bij wie ze zich werkelijk geen seconde normaal kan gedragen.

Liefde toelaten is niet makkelijk als je doodsbang bent om iemand kwijt te raken, maar als ze weer gelukkig wil worden, zal Skylar toch echt haar angsten moeten overwinnen.
Romantiek
Romantiek
Dutch Venture Publishing
16 juni 2020

Recensies

Ik vond Skylar en Jesse als personages zo leuk om te lezen, de onhandigheden lieten mij regelmatig hardop lachen.

door: Kimberly 1 like
Toen ik dit boek meerdere malen voorbij zag komen op Instagram, werd ik toch wel erg nieuwsgierig. Vandaar dat ik dit boek heb gekocht, en ik heb het in een ruk uitgelezen. Sprakeloos verliefd gaat over Skylar die na de break-up met haar vriend tijdelijk bij haar moeder en haar nieuwe gezin gaat...