Startersgids voor ZZP'ers

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Als startende zzp'er komt er heel wat op je af. Cruciaal is dat je precies weet welke stappen je moet zetten, en in welke volgorde. Zodat je goed beslagen ten ijs komt en de kans op succes aanzienlijk vergroot. Dit boek helpt je om op het juiste moment de juiste keuzes te maken. Op een overzichtelijke, heldere en praktische manier beschrijft Rinske Jansen de basis van ondernemen. Hoe stel je een doordacht ondernemingsplan op? Waar moet een goede administratie aan voldoen? Hoe kom je aan klanten? Welke fiscale voordelen zijn er? Hoe bepaal je je uurtarief? Wanneer is je bedrijf financieel rendabel? Hoe regel je je pensioen? De Startersgids voor zzp'ers geeft antwoord op deze en vele andere vragen. Zodat je de deuren van je bedrijf met een gerust hart kunt openen! Rinske Jansen werkt zelf als zzp'er. Vanuit haar bedrijf De Administratiekamer verzorgt zij voor meer dan zeventig zzp'ers de administratie en alle belastingzaken. Daarnaast geeft zij trainingen aan zzp'ers, over onderwerpen als succesvol starten en het opstellen van een goed ondernemingsplan. Als zzp'er is doen waar je goed in bent niet genoeg. Je moet met je ondernemerschap laten zien wat je toegevoegde waarde is. Deze startersgids helpt je om je onderscheidende aanbod in kaart te brengen.
Van Duuren Media

Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker