Trainen met de tarot van a e waite

De tarot is een bekend en veel gebruikt hulpmiddel bij het begrijpen en oplossen van levensvragen en zelfs ook acute vragen. Deze bekende kaarten wordt door velen geraadpleegd om inzicht en antwoord te krijgen rond alledaagse thema's zoals werk, relaties, liefde en geluk en welzijn.
Er zijn vele boeken geschreven waarin alle facetten van de tarot uitgebreid aan bod komen, maar in deze gids vertellen de kaarten ons nog meer. Niet alleen wordt elke kaart op overzichtelijke wijze besproken, maar ook worden de belangrijkste astrologische correspondenties beschreven.
In Trainen met de Tarot van A.E. Waite worden de tarotkaarten gebruikt die door A.E. Waite en Pamela Colman Smith zijn ontworpen. Dit zijn de bekendste en meest gebruikte tarotkaarten ter wereld, omdat de symboliek van de tarot in dit spel het duidelijkst zichtbaar is.

Is Trainen met de tarot van a e waite het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Trainen met de tarot van a e waite