Trifla

Op een zomeravond gaat Marie Teugels joggen met haar hond. Even later komt de hond alleen terug naar huis, maar waar is Marie?

Hoofdinspecteur Rani Diaz, net terug aan het werk na haar bevallingsverlof, wordt met haar team belast met deze verdwijningszaak. Er is geen enkel aanknopingspunt, geen enkele tip of bruikbaar spoor. De temperamentvolle hoofdinspecteur moordzaken tast volledig in het duister...
Twee maanden later verdwijnt een tweede vrouw, de onderwijzeres Zieta Hofman, kort nadat zij de school heeft verlaten.

Er sluipt toch niet weer een monster rond zeker, dat jonge vrouwen kidnapt 'voor eigen plezier?'
De verdwijningen zorgen voor een collectieve psychose. Kan er dan niemand instaan voor onze veiligheid? Houdt het hiermee op of verdwijnen er nog mensen?
Zal Rani niet ten onder gaan aan de immense druk? En hoe redt ze zich wanneer ze ook nog een vriend verliest? Rani beseft dat ze dringend haar onderzoeksterrein moet verleggen, maar hoe precies?

Recensies (18)

Meer recensies

Is Trifla het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Trifla