Tussen staat en maatschappij

"In dit boek pogen historici, sociologen, politologen en filosofen een objectieve balans te maken van de opvattingen en verwezenlijkingen van de christen-democratische partijen, en van de opeenvolgende stappen in hun organisatie. De verschillende bijdragen werden in drie delen ondergebracht. Een eerste deel schetst een synthese van de christen-democratische bijdrage tot onze politieke geschiedenis. Het tweede deel is gewijd aan de structuur en de verankering van de christen-democratische partijen. Het derde deel ontleedt de invloed van de christen-democraten op alle onderdelen van het politieke leven. De Franse editie van dit boek is verschenen bij Éditions Duculot, Louvain-la-Neuve."

Is Tussen staat en maatschappij het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Tussen staat en maatschappij