Veerkracht

In Veerkracht laat Chantal zien dat door creativiteit en doorzettingsvermogen je jezelf kan redden, zolang je ook open staat voor je identiteit waar in de Indische en Molukse wereld steeds meer open over gesproken wordt. Zelfs na een revalidatie van acht maanden na een diagnose Fibromyalgie, blijft Chantal recht overeind staan en organiseert zij opnieuw een onderneming na een gebroken zwanengezin te hebben gered. Zwaan Zinnig ontstaat. Chantal wordt Tante Sjan en met haar kleurrijke Poppentheater maakt zij duidelijk hoe kinderen invloed hebben op de werkelijke poppenkast in ons Kikkerland. Ook blijft zij na 25 jaar nog steeds kiezen voor pubers en de kleurrijke gemeenschap in Nederland, ons Kikkerland, die in haar ogen nog steeds heel veel steun nodig hebben.

Is Veerkracht het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Veerkracht