Verborgen jammer

‘Ben je daar? Alsjeblieft!!! Help me!!! Is daar iemand?’
Hij wist nochtans dat hij zijnondertussen schor keelgeluid kon sparen. Alle begrip van tijd leek zoekgeraakt in een nachtzonder successief ochtendgloren.

Ging zijn leven op deze manier eindigen, als het ware spottend met wat hij reeds meemaakte? Was de laatste essentie van zijnbestaan creperen als een hond, omgeven door uitwerpselen die enkel van hemzelfafkomstig konden zijn? Wat hebben Gino Harengen Maurits Leeuwenhoek met deze hulpkreet te maken? Hoe raken onze protagonisten betrokken bij een intrige die uitmondt in een krachtmeting met de Europese Unie? Zullen zeer in slagen de race tegen de tijd in hun voordeel te beslechten en welke verrassingen staan hen dan te wachten?

Redactionele recensie

Recensies (1)

Is Verborgen jammer het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Verborgen jammer