Vleermuis in het ziekenhuis

In 2020 vormden de ziekenhuizen maandenlang het brandpunt van het wereldnieuws. Nieuws dat voornamelijk in kille cijfers, korte interviews en grote verhalen van professionele generalisten tot ons kwam. Iedereen vormde zich zo een mening over het wel en wee van ‘de helden van de zorg’, die binnen een streng afgeschermde wereld tegen de klippen op werkten.

Een direct, helder en menselijk geluid uit het ziekenhuis zelf ontbrak echter. Totdat schrijver Leo Hermens, werkzaam als fysiotherapeut op de IC, met pakkende, literaire, heldere en soms ontroerende posts op zijn Facebookpagina verslag deed van de medische frontlinie.

Vleermuis in het ziekenhuis is een uniek en ongekend verslag van een uiterst betrokken, onthutste en soms woedende schrijver, die vanuit het hart van de pandemie op indringende wijze verslag doet.

Is Vleermuis in het ziekenhuis het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Vleermuis in het ziekenhuis