Waar is ze?

Sorry voor deze algemene mail, maar ik heb jullie hulp hard nodig. Mijn peetdochter, Coco Jackson, verdween uit het  vakantiehuis in Bournemouth waar ze met haar familie verbleef in de nacht van zondag op maandag 29/30 augustus. Opeens was ze er niet meer. Coco is drie jaar oud.

Als Coco, een van een tweeling, tijdens een familieweekend verdwijnt, ontstaat er mediahype. Haar ouders zijn rijk en invloedrijk, net als alle vrienden met wie ze op vakantie waren dat weekend aan zee. Wat is er echt met Coco gebeurd? Twaalf jaar later komt het gezelschap weer bij elkaar voor een herdenkingsweekend. Coco's vader is overleden en de onderhuidse spanning is voelbaar. De donkerste geheimen worden langzaam blootgelegd.

Redactionele recensie

Recensies (32)

Meer recensies

Is Waar is ze? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Waar is ze?