Waar staan we nu

Er wordt nu al een tijdje geroepen dat de wereld en de maatschappij veranderen, maar wat verandert er nu eigenlijk allemaal precies?
Ik heb geprobeerd om via achtentwintig verschillende onderwerpen te beschrijven wat er de afgelopen periode op tal van gebieden is veranderd. Ik heb daarnaast ook geprobeerd weer te geven waarom dit naar mijn mening juist op dit moment allemaal verandert. Ondanks de nieuwe werkelijkheid waar we in leven, zijn er ook nog zaken veranderd die als positief kunnen worden bestempeld!
Wil je meer overzicht over deze onderwerpen en ben je er ook in geïnteresseerd waarom zaken mogelijk op deze manier veranderen? Dan kan dit boek - op een directe, korte en eenvoudige manier - je misschien wat meer duidelijkheid verschaffen!
Waar staan we nu: een boek op het gebied van persoonlijke groei en bewustwording.

Is Waar staan we nu het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Waar staan we nu