Winterzon

Winterzon

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 0
Literatuur & Romans Lijsten 1   Topics 0

Deel 4 van Jackie van Larens goed ontvangen Onder de bomen-serie

Kerstmis nadert in boswachterij De Grote Weijde. Dankzij een verrassende vondst heeft Freek zijn grote huis kunnen opknappen. Zijn beste vriend Simon heeft hij aangesteld als beheerder van het huis en landgoed. Nog nooit heeft Freek zo veel banden gehad met andere mensen – en hij voelt zich er goed bij. Aarzelend hebben hij en Sylvie weer toegegeven dat er meer is tussen hen dan vriendschap. Veel meer. Het kerstdiner, dat hun meest vertrouwde vrienden en dierbaren samenbrengt, kan wel eens het mooiste en warmste in jaren worden.

In de pers

Lentegroen is het eerste deel van de nieuwe serie van Jackie van Laren, en dit boek laat je meteen smachten naar meer!’ ***** Chicklit.nl

‘Van Laren ziet kans de emoties van haar personages uitstekend in woorden te vatten. Bovendien zijn de personages prima gekarakteriseerd, niet overdreven geromantiseerd, nergens opgepoetst, maar échte mensen.’ NBD Biblion

‘Heerlijk voor op het strand of onder de parasol!’ De Telegraaf, VROUW

Meulenhoff Boekerij B.V.