Zolang er leven is

Rank 1141 Gelezen 1820 Aan het lezen 44 Wil ik lezen 472 Favoriet 86 Recensies 34
Literatuur & Romans Artikelen 16 Newsroom 3 Lijsten 10 Spots 11 Hebban 1000 420   Topics 0

Nederland leerde Hendrik Groen kennen door zijn dagboek Pogingen iets van het leven te maken. Samen met zijn vriend Evert en de andere leden van de Oud-maar-niet-dood-club, probeert Hendrik zijn laatste levensjaren in een verzorgingshuis in Amsterdam-Noord zo aangenaam mogelijk te maken.

Van tijd tot tijd valt het Hendrik zwaar om de moed erin te houden. Gelukkig heeft hij de pen weer opgepakt. Met de hem zo kenmerkende charmante, ironische humor neemt hij de medebewoners, de directie, zijn vrienden en de ouderdom in het algemeen op de korrel, waarbij hij zichzelf zeker niet spaart.

Zolang er leven is won de Hebban Award voor Beste roman.

Populaire fiction algemeen
Dagboek van Hendrik Groen (2)
Meulenhoff Boekerij B.V.
27 januari 2016
27 januari 2016

1 keer bewerkt, laatste bewerking door IngeGerlo

Lindy (Hebban Crew) Hebban Crew

Levenslessen voor jong en oud

door: Lindy (Hebban Crew) 1 reactie 2 likes

Met de uitgave van zijn tweede dagboek bouwt Hendrik Groen verder aan zijn bestsellerreeks. Het eerste boek Pogingen iets van het leven te maken. Het geheime dagboek van Hendrik Groen, 83 ¼ jaar is sinds 2014 een enorm succes: er gingen sindsdien 70.000 exemplaren van over de toonbank. Bovendien...

Reacties op: Zolang er leven is