Zwarte Pijn

Maria van Rijn schrijft als ervaringsdeskundige op het gebied van narcisme met het doel om slachtoffers te steunen en te adviseren.
Tevens wil ze hulpverleners inzage geven hoe extreem een relatie met een narcist kan zijn. De psychische en lichamelijke gevolgen voor de slachtoffers worden zwaar onderschat. Dat moet veranderen!
Vijfentwintig jaar was mijn Vrijheid om te leven mij ontnomen en moest ik zien te overleven. Hoe ik de vreselijke zware weg vond om te ontsnappen beschrijf ik in dit boek. De pijn, machteloosheid en het onbegrip van mensen die ik ervaarde. Daarnaast beschrijf ik de tegenwerking van de hulpverlenende instanties die het bijna onmogelijk maakten om verder te komen in mijn strijd voor de veiligheid voor mij en mijn kinderen.
Situaties in het boek zijn zo levensecht en heftig beschreven dat het keihard bij je binnenkomt, en dat je de angst en verdriet bijna zelf kunt voelen.

Is Zwarte Pijn het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Zwarte Pijn