Hidden love is een mooi begin van deze vierluik

A van Steeg 02 april 2024
Hidden love is de eerste novelle in een serie van vier. In dit eerste deel maken we kennis met de wereld van de bikers waarbij ieder staat voor zijn club. Maar was als je vrienden wilt worden met iemand van een andere motorclub? Welke keuzes maak je dan?

Phoenix en Raine leren elkaar wel op een heel bijzondere manier kennen als ze in het ziekenhuis vast komen te zitten in de lift. Beide zijn bikers maar niet binnen dezelfde club. Waar Raine lid is van de Zwarte Dahlia MC is Phoenix lid van de Nachtwolven MC. In plaats dat ze vrienden worden zouden ze juist rivaliserend moeten zijn, maar dan gebeurt het bijna onmogelijke. De mannen krijgen gevoelens voor elkaar en dat is iets wat allebei niet zien aankomen maar ze voelen zich er bij goed bij, al geven ze dit niet direct echt aan elkaar toe. De eerste kus wordt een feit en als er verdriet om de hoek komt kijken lijken de mannen nog meer naar elkaar toe te trekken. Maar wat doen ze met dit fijne gevoel en hoe kunnen ze ooit echt een relatie aan gaan als twee mannen en als tegenstanders als je het bekijkt vanuit de motorwereld? Geef je dan toe aan je club of kies je voor de liefde?

Hidden love is een mooi en teder verhaal over twee totaal verschillende mannen doe beide zo hun geschiedenis en pijn kennen. Ze draaien om elkaar heen en weten dat ze verliefd zijn, maar er aan toe geven is toch wel bijna een brug te ver. Heel mooi hoe Frost dit proces beschrijft al had dit nog intenser gemogen wat mij betreft. Door het lange gedraai om elkaar, duren sommige delen in de novelle net wat te lang en dat haalde voor mij de vaart er wel wat uit. Maar het thema is goed gekozen en de auteur doet er veel aan om de mannen in dit deel sterk neer te zetten zodat je hun karakter echt goed leert kennen. Dit geldt ook voor Skye die de ex is van Phoenix. Wat een mooie persoonlijkheid heeft zij.

Frost zet met Hidden love de toon van deze vierdelige- novellereeks en ze houdt genoeg eindjes over voor de volgende delen. Dat er nog veel staat te gebeuren merk je wel tussen de regels door, maar ik ben benieuwd welke wending deze serie mag gaan krijgen. Voor dit eerste deel geef ik graag 3.5 sterren weg. Voor mij mocht er iets meer pit in het verhaal zitten, maar dat twee mannen de hoofdrol hebben gekregen vind ik een mooie inval voor deze serie. Ik ga snel verder lezen in het tweede deel Hidden Truth.

Meer recensies van A van Steeg