Een heerlijk eerste deel!

Amarins 19 juni 2024
Wanneer er een lid van een rivaliserende motorclub, Raine, bij Phoenix in de lift stapt, schrikt hij zich wild. Doordat de lift defect raakt zijn ze uren aan elkaar overgeleverd doordat ze vast zitten. Hoewel Raine een gezworen vijand zou moeten zijn is Phoenix helemaal weg van hem en krijgt hem niet uit zijn gedachten. Als ze elkaar later weer tegen het lijf lopen weet Phoenix dat het meer is dan alleen een vriendschap wat hij voelt. Maar verscheurd tussen hun loyaliteit aan de beide motorclubs blijft hun wens om samen te zijn.

Hidden Love is het eerste deel uit de Rivals-serie van N.D. Frost (pseudoniem van Natascha van Limpt). Dit eerste deel leest meteen heerlijk weg en tot de laatste bladzijde is het de moeite waard. De opbouw van het verhaal is mooi gedaan, de vaart zit er goed in en aan het einde wil je alleen maar meer. Gelukkig zijn er nog drie delen te lezen!

Zowel Phoenix als Raine zijn mooi uitgewerkte personages. Personages die veel voor de kiezen krijgen en waarbij de emoties en gevoelens heel hoog oplopen. Dit maakt dat je als lezer helemaal mee kunt leven, beiden heren en hun vrienden en familie in je hart kan sluit en ze je uiteindelijk weten te raken.

De thema’s en de verhaallijn die Frost heeft gekozen zijn erg mooi. De harde wereld van de motorclubs en uitwerking van een bijzondere liefde vind ik bijzonder mooi geschreven. Origineel en gewaagd om dit zo neer te zetten.

Ondanks dat het verhaal speelt in de harde motorwereld is het een ontzettend liefdevol en hartverwarmend verhaal geworden waar je alleen maar meer van wil. Ik heb genoten en ga snel verder met het tweede deel.

Meer recensies van Amarins