Een bijzonder mooie novelle!

Amarins 06 mei 2023
Indy brengt haar vrije tijd het liefst door in de buurt van het skatepark. Daar bewondert ze skater Lars, maar altijd van een afstand. Dankzij de openingen van een nieuwe nachtclub worden ze samengebracht en al snel blijkt dat ze een passie delen.

Indy dacht een punt achter haar verleden te hebben gezet maar als juist datgene gebeurt waar ze bang voor is stort haar wereld voor de tweede keer in.

Wat een prachtig en emotioneel verhaal is Laat niet los! Vanaf de eerste bladzijde word je meegezogen in het verhaal en wil je weten wat er gebeurt is in het verleden van Indy. Maar ook Lars intrigeert je en maakt je nieuwsgierig.

Ondanks dat het een korte novelle is heeft dit boek diepgang en heeft het een duidelijke boodschap. Bijzonder mooi gedaan door de auteur. Wat mij betreft had dit verhaal een mooie roman verdient en nog meer uitgewerkt mogen worden.

Laat me niet los is een novelle waarin diverse thema’s de revue passeren. Het is vooral een boek over liefde, maar ook een verhaal over het verwerken van trauma en verlies en over passie en doorzetten. De novelle wordt nergens zwaar en van elke bladzijde is het volop genieten.

Als dan het slot nadert weet je wat er gaat gebeuren maar het is ook dat slot wat de lezer zo graag wil ervaren.

Nicole, je hebt een pareltje van een novelle geschreven. Ik las al ergens dat er een roman van je uitgaat komen. Ik kijk er ontzettend naar uit!

Meer recensies van Amarins