Lekker lezen

Angele 12 maart 2023
Ik ben inmiddels wel fan van Jan van der Cruysse zijn schrijfstijl. Levendige personages, goede dosis actie en uitgewerkte verhaallijnen.
Na Boem en Bling nu nieuwe interessante hoofdrolspelers in een setting van actuele thema's, zoals o.a. Covid-19 en bootvluchtelingen .Mooi geassembleerd en wat mij betreft kijk ik al uit naar zijn volgende roman.
Laura een slimme meid met als passie, het oplossen van cryptische raadsels raakt verwikkeld in een zoektocht naar een geheime locatie. Maar waarom wordt haar hulp gezocht en wat wordt er van haar verwacht, wanneer het geheim weet te ontrafelen? Ze is niet de enige op zoek naar antwoorden en zo raakt ze verstrikt in een kat en muis spel met gevaarlijke criminelen. Een noodgedwongen roadtrip door het westen van Noord-Amerika met in haar kielzog haar achtervolgers leidt haar via enkele bekende toeristische locaties naar een geheime plaats in de middle of nowhere waar ze een kant van zichzelf ontdekt, waar ze nog niet van wist dat ze het in zich had.

Meer recensies van Angele