De pier

Anna-linde 28 augustus 2019
Ik lees ontzettend graag thrillers. Ik hou wel van verhalen met wat spanning. Maar een beetje romantiek is absoluut niet erg en vind ik ook leuk op z’n tijd. Ik ben gewoon een beetje van het onvoorspelbare, en ik vind het geweldig als verhalen ineens een hele andere wending nemen als dat wat je in je hoofd had. Bij dit boek is al het bovenstaande absoluut het geval. In dit boek gebeuren er allemaal onverklaarbare dingen wat de spanning goed opbouwt. Van een huilende baby terwijl er niemand in het appartementencomplex is tot mysterieuze brieven. Door de beeldende schrijfstijl van Claire Douglas bevind je je even helemaal in het plaatsje Oldcliffe waar het verhaal zich afspeelt. Erg goed geschreven dus! Met een afwisseling tussen flashbacks uit het verleden en het heden is het verhaal heel afwisselend. Het boek leest lekker door dankzij de fijne schrijfstijl en de spannende opbouwende verhaallijn, waardoor ik het zo uit had. Pas aan het einde van het boek vallen alle mysterieuze puzzelstukjes uit het verhaal op zijn plek. Kortom: een spannend en duister verhaal voor de echte thriller fan!

Meer recensies van Anna-linde