Zuidenwind

Anna-linde 28 augustus 2019
Wat een geweldige minithriller is dit zeg! Zuidenwind van Suzanne Vermeer gaat over Nicole en Marjolein, die samen met 6 klasgenootjes op vakantie gaan naar Benidorm om hun middelbareschooltijd af te sluiten. Maar door ruzie en jaloezie keert één iemand niet terug naar Nederland. Dertig jaar later ontmoet Iris de dochter van Nicole een jongeman op vakantie in Nederland. Dit is het begin van een heleboel vreemde gebeurtenissen die in verband lijken te staan met wat er dertig jaar terug in Benidorm gebeurt is. Het is een erg kort maar spannend verhaal. Ik heb dit boek ik één avondje uitgelezen. (112 blz.) Maar dit boek is ook zo goed dat je direct wil weten hoe het afloopt. Het is aan te raden hieraan te beginnen als je tijd hebt om door te lezen. Op het puntje van mijn stoel ben ik door dit boek heen gevlogen. Je wordt gewoon direct meegenomen in het verhaal. Als je zin hebt in een kort, krachtig en heel spannend verhaal, dan raad ik je dit boek echt aan!

Meer recensies van Anna-linde