Verlies je hart nooit aan een Hawthorne

AnnaWonder 14 september 2021
Wanneer Avery Grambs te horen krijgt dat ze veel geld erft staat haar leven op zijn kop. Ze kent de man niet die haar het geld heeft nagelaten. De familie van de man snapt er ook niks van en is niet bepaald blij met de komst van Avery. Maar er is een voorwaarde waar Avery aan moet voldoen. En die voorwaarde blijkt nog moeilijk te worden, als haar eigen leven in gevaar blijkt te komen.

Als je het boek opent krijg je een stamboom te zien van de familie Hawthorne Dit vond ik een leuke toevoeging aan het boek. En zo kon ik steeds even kijken wie nou wie was tijdens het lezen van het verhaal. Alleen wel jammer dat je daardoor al meteen een beeld krijgt van die personages en je niet zelf kon fantaseren hoe ze eruit zouden zien. Ik vind eigenlijk dat het uiterlijk van Alexander Hawthorne beter past bij Grayson Hawthorne. En het uiterlijk van Grayson weer bij Jameson Hawthorne.

Als je het verhaal leest kan je al meteen zien dat er een liefdes triangel ontstaat tussen Avery en 2 Hawthorne broers. Maar Avery heeft vanaf het begin al gezegd dat ze niet haar hart zal verliezen aan een van de Hawthornes en toch gebeurde dat wel. Ze deden erg aardig tegen Avery, maar hoorde dat bij een plan of was het oprecht? En uiteindelijk valt Avery en de lezer voor een van de Hawthorne broers. Ze zijn namelijk allemaal leuk op hun eigen manier

Lees de hele recensie op Artforalways.nl

Meer recensies van AnnaWonder