Full of Romance

anouk-spooren 01 maart 2020
Dit boek was geweldig. De sfeer, de representatie van LGBTQ+, de schrijfstijl, cute moments, storyline... I love it.
Dit boek gaat over Henry en Alex, twee belangrijke jongens. De een is de kroonprins van Engeland en de andere is de zoon van de president.
Eerst haten ze elkaar en dan worden ze verliefd. Zo een mooi prachtverhaal.

De personages zijn zo goed uitgewerkt. Henry is een sweetheart, een Alex lijkt stoer, maar heeft ook een sweet spot. Ik vind de relatie die langzaam openbloeit heel mooi. Het duurt even voor ze allebei beseffen dat ze niet zonder elkaar kunnen.

De stukjes mail waren zo grappig en casual. je zou het niet verwachten van zo een mensen, maar uiteindelijk zijn ze net als wij. Hopeloos verliefd.

Ook de vriendschappen zijn geweldig. De vriendschap tussen de ouders, de zus, de beste vrienden van Alex. De familie van Henry was daarentegen niet helemaal fantastisch. jammer genoeg.

Er was ook wat politiek in. Ik weet niet in welke mate dit correct is, maar in mijn hoofd kan het wel kloppen. Gelukkig is er niet zo veel politiek in dat het storend wordt. Het draait vooral over de romantiek.

Dit is ook zeker New-Adult en ik raad aan dat tieners onder de 16 dit niet lezen omdat het er nogal expliciete scenes in voorkomen.

Ik heb er heel veel van genoten in het algemeen. Ik begrijp ook waarom het zo een goede reviews heeft gekregen in andere landen. Ik raad het zeker aan als je van romantiek houdt!

Meer recensies van anouk-spooren