goed boek

Rein Mulder 11 april 2018
Rein mulder Objectief art en fotograaf Auteur www.reinmulder.com. Rein Mulder jr
1991 heb ik een jaar op Texel gewoond en kom er nog veel terug, dat ik alweer Texel had verlaten kwam ik met mijn ex vrouw weekend Texel zo ook de fijne boekhandel aldaar.Daar liep ik Jan tegen het lijf en schoot hem aan omdat ik een vraag had over een boek die ik eerder had gelezen.we raakten een tijdje in gesprek ik ben maar simpele man uit Amsterdam maar ik voelde me meteen op mijn gemak door met hem te praten een geweldige kijk op het leven en zijn ervaringen.Kocht twee boeken van hem en hij zette zijn handtekening er vriendelijk in, we hadden het ook nog over onbekommerd een kunstwerk net buiten hart centrum in hele grote vijver waar ik op het bankje vaak zat in de avond met mooie licht erop te genieten van de rust.
Later ging het Jan wat moeilijker af en gebruikte een stempel om zijn boeken te tekenen, zijn gezondheid werd brozer.
Een bijzondere man toen ik zijn laatste boek dacht ik hem nog beter te begrijpen.
Maar naar 1 gesprek kan dat natuurlijk geheel niet maar bijzondere man.
Heerlijk gelezen.Zo veel lees ik ook niet dus duurde even eer ik hem uit had omdat ik tevens schilder op doek voor passie reinmulder.com

Boek Jan Wolkers aanrader

Rein Mulder junior