Leuk deel twee!

Bente109 05 mei 2022
Schotse Liefde is het tweede boek in de Lady's van Carnoch Castle serie. Een serie die bestaat uit verschillende korte verhalen die aansluitend aan elkaar uitgebracht worden. Het eerste boek in deze serie is ' Schotse Dromen' en dit is dus het tweede deel. Het derde deel van de serie staat al gepland voor eind mei!

Dit verhaal gaat verder waar we in ' Schotse Dromen' gebleven waren. Davine en Shona proberen zich te redden met de problemen die op hun pad komen. Gelukkig weten ze de juiste mensen om zich heen te verzamelen die ze kunnen helpen de clan van de MacBrides weer op te bouwen. Dan komt er een moment dat de zussen bij de notaris geroepen worden waar zij bijzonder nieuws krijgen. Wat heeft dit nieuws voor impact op de erfenis van hun moeder?

Ook hier zijn de hoofdstukken weer kort en is het verhaal vlot geschreven. Wat opvalt in dit boek is dat er nog meer perspectieven meegenomen worden. Nu zien we niet alleen het perspectief van de zussen en de broers maar ook het perspectief van andere belangrijke personages. Dit zorgt ervoor dat je als lezer overal van op de hoogte bent waardoor je een duidelijk beeld krijgt van het verhaal. Sommige dingen kun je bijna voorspellen voordat de zussen ervan op de hoogte zijn. Ook dit boek heeft een redelijk abrupt einde. Dat vind ik weer jammer want ik heb nog zo veel vragen en ik wil heel erg graag weten hoe het verder afloopt. Je wordt als lezer beloond door een fragment uit het volgende boek ' Schotse trots' waardoor ik wil dat het nog sneller het einde van de maand is! Ik ben erg benieuwd naar het volgende verhaal.

Ik vond dit dus ook weer een leuk verhaal om te lezen. Je leest er lekker snel doorheen en door de verschillende perspectieven heb je een duidelijk beeld van alle gebeurtenissen. Ik kan ook nu niet wachten tot het volgende deel uitkomt!

Meer recensies van Bente109