Top deel!

Bente109 07 juni 2022
Schotse Trots is het derde boek in de Lady's van Carnoch Castle serie. Een serie die bestaat uit verschillende korte verhalen die aansluitend aan elkaar uitgebracht worden. Het eerste boek in deze serie is ' Schotse Dromen' en het tweede deel is 'Schotse Liefde'.

Dit boek gaat niet alleen over Davina en Shona maar ook over Mary. Mary vertrekt in dit verhaal naar London om inzicht te krijgen in haar deel van de erfenis. Deze trip zit vol verrassingen.
In Schotland zijn Davina en Shona bezig met het juist krijgen van de grenzen van hun clan. Dit gaat niet zonder slag of stoot. Verder verbeteren zij de band met de broers en helpen zij hen waar mogelijk.

Ik denk dat ik dit het beste deel van de serie vind. Het verhaal zit goed in elkaar en leest vlot weg. Er gebeurd veel in dit deel maar volgt elkaar logisch op. Daarnaast hebben we deze keer alleen de perspectieven van de drie zussen wat het verhaal gemakkelijker maakt om te volgen.

Mijn favoriet tot dusver! Helaas las ik dat we nu nog even moeten wachten tot de volgende delen. Deze staan gepland voor het najaar.

Meer recensies van Bente109