Harry Potter en de Gevangene van Azkaban - JK Rowling

Bubbel Books 30 september 2019
Als Harry’s tante Margot bij zijn oom en tante komt logeren haald ze het bloed onder Harry’s nagels vandaan. Wanneer Harry zijn bloed echt kookt blaast Harry, Tante MRgot per ongeluk op.
Hij loopt weg. Onderweg ziet hij een grote zwarte hond. Is het de Grim?
Als het nieuwe schooljaar weer begint heeft Harry een nieuw leraar voor Verweer tegen de Zwarte Kunsten.
Wat hebben Lupos, ontsnapte gevange uit Azkaban en de zwarte hond met Harry’s vader en dood van Harry’s ouders te maken?

Ik heb deze serie al vreselijk vaak gelezen maar nog nooit een recensie geschreven.
Een heerlijk boek dat fijn weg leest.
Spanning, humor en magie zijn de perfecte ingrediënten voor een kaskraker.

Iedere herfst krijg ik weer zin om Harry Potter te lezen. De sfeer, het knusse, zijn perfecte omstandigeden om je met deze serie op de bank te nestelen met kaarsen aan en een kop thee.
Een absolute favoriet!

Meer recensies van Bubbel Books