Maan - Lucinda Riley

Bubbel Books 24 september 2019
Na het verlies van haar adoptievader gaat Tiggy naar Schotland. Ze gaat werken op Landgoed Kinnaird en heeft daar de zorg over de Schotse Wilde Katten.
Ze ontmoet Chilly, een gitano die deel blijkt uit te maken van Tiggy’s biologische familie.
Chilly vertelt haar het verhaal over Luciá.
Als Tiggy besluit haar familie te zoeken in spanje komt ze achter haar werkelijke afstamming.

Het is weer een prachtig geschreven verhaal.
Weer vanaf de eerste pagina wordt je het verhaal in gezogen.
Ik voelde me direct thuis op Kinnaird en vond dat deel heerlijk om te lezen!!
Het verhaal van Luciá vond ik iets minder. Puur omdat ik het een vervelend, zelfingenomen personage vond. Dat maakte het lezen over het gedeelte in spanje wat minder. Toch vloog ik er doorheen omdat ik graag wilde weten hoe het Tiggy verging in Schotland.

Ondanks wat ik een minder stuk vond heb ik genoten van het boek en kan ik wederom niet wachten tot het deel van Electra uit is

Meer recensies van Bubbel Books