Ontzettend lekker griezelen

Bubbel Books 07 november 2019
Al 300 jaar is het dorp Beek in de ban van de Wyler heks.
Als je een eenmaal in Beek woont kan je hier niet meer weg.

Als een experiment van Open Your Eyes verkeerd loopt, volgen een reeks van gebeurtenissen elkaar op en is het dorp in rep en roer.

Is het echt Katarina van Wyler die dit veroorzaakt?

Het boek is heel fijn geschreven en leest fijn weg. Het is ontzettend spannend en het boek sleurt je echt mee in het leven in Beek.
Je krijgt er een beetje een apacolyptisch gevoel bij.
Het hele mysterie rondom de bevolking van Beek en de heks zorgt ervoor dat je blijft lezen en wil weten hoe ieder spannend stuk eindigt.

Ik heb het boek ontzettend gretig gelezen maar mistte de belooft ‘slapeloze nachten’.
Desalniettemin is het boek ongelofelijk creepy.

Ik vond Grimm een ontzettende perverse gedachtengang hebben en ik snap niet helemaal wat die te maken hebben met het hele verhaal. Misschien om zijn personage wat beter te omschrijven of ik heb toch iets over het hoofd gezien.
Stefan vind ik een ontzettende laffe man.
Wat betreft Katarina, ik ben zo vreselijk nieuwsgierig naar wat het nu eigenlijk is dat ze fluistert..

Al met al smaakt het zeker naar meer!

Meer recensies van Bubbel Books