alles is anders aan de binnen kant .

Bibi_92 27 mei 2020
ik heb laatste boek voor de thuisbieb app stopt gelezen ik ben nog steeds liever gewoon boek maar soms is via telefoon toch fijn om te lezen als je geen boek bij de hand hebt .
het leest heel vlot in begin was beetje langdradig of ja moet ik zeggen trok mij minder.
tot bepaalde verhaallijn sneller geschreven werd en wat spannender werd maar ook mee voelt
met Loïs Blijleven met haar gevoel dingen die gebeuren dingen die ze weg stopt en liever niet over heeft
en ook dan nog een klas waar niet super loopt maar eigenlijk al zoveel scholen gehad omdat haar vader steeds ergens anders werk kan krijgen.
ja en haar moeder dat is het grootse verborgen verdriet die ze niet toe wil geven

alles is anders aan de binnen kant
ik vind het zeker een aanrader om tussen door te lezen

Meer recensies van Bibi_92