grote puinhoop

Bibi_92 11 juni 2020
Senna heeft verdriet van hun overleden zoon, thijs en senna verwerken het allebei anders .
en dat nog niet enigste is wordt het een groot puinhoop ze komt achter dat haar man vreemdgaat
en alles anders gaat dat ze graag wou. ze gaan scheiden maar of dan alle ellende en puinhoop klaar is of juist erger wordt dat moet dan blijken.
het is een vlot geschreven boek dat heerlijk weg leest alleen ik vind einde te voorspelbaar en raar ik vind het te makkelijk
maar veder zeker lekker boek om te lezen voor tussen door als je niet te verwachtingen hebt ik heb 1 dag uit verdeeld over gisteren en vandaag maar minder dan 24 uur gelezen op naar de volgende boek van jose vriens ik vind haar een fijne schrijfster heb meer boeken van haar gelezen maar dat is tijd terug

Meer recensies van Bibi_92