Huilen om dit geweldige boek

Bibiboekt 10 oktober 2020
Geweldig!
Wat een boek was dit, Confettiregen van Splinter Chabot.
Dit autobiografisch verhaal gaat over de jeugd van Splinter (alter-ego Wobie) en zijn worsteling om zijn seksuele geaardheid.
Het boek voelt heel intiem omdat het zulke persoonlijke gevoelens zijn die voorbijkomen. Je leest maar door en door en door... En het zijn niet altijd de leukste dingen om te lezen. En ik ben dan zo'n emo muts hè.. ik heb geloof ik wel 5 keer gehuild bij dit boek. Waarom maken wij het in de maatschappij zo moeilijk voor mensen om te zijn wie ze willen zijn. Of om mensen de ruimte te laten om te ontdekken wie ze zijn zonder dat anderen er direct een stempel op willen plakken.
Ik heb genoten van de schrijfstijl van Splinter. En wat een geweldige ouders moet hij hebben. Ik heb ook het interview in dwdd gezien toen hij daar zijn boek presenteerde met zijn ouders in het publiek. Prachtig en emotioneel. Waarom het zo lang heeft geduurd voor ik dit boek dan daadwerkelijk in handen had mag een raadsel wezen! En verder kan ik alleen maar aanraden om dit boek te gaan lezen! Doen doen doen!

Meer recensies van Bibiboekt