Net niet dat....

Binta Colson 05 oktober 2019
Alleenstaande moeder Kate vlucht met haar zoontje Christopher weg uit een slechte relatie en belandt in een klein dorpje.Ze denkt/hoopt hier veilig te zijn.Christopher kan moeilijk een vriendenkring opbouwen en verdwijnt op een gegeven ogenblik voor 6 dagen.Nadat hij teruggevonden wordt verandert de hele situatie ten goede voor hen.
Alleen...Christopher heeft nu een denkbeeldig vriendje.Er ontstaan heel rare ,vreemde situaties .
Voor mij was het boek ietwat te langdradig maar omdat er toch spanning in zat wilde ik toch steeds doorlezen.Er is dreiging, waanzin ,afschuwelijke taferelen worden beschreven,er ontstaan vriendschappen.Je weet niet meer het verschil tussen het denkbeeldige en de werkelijkheid.Zelfs de godsdienst wordt erbij gehaald.
Ik heb het uitgelezen omdat ik nieuwsgierig was ...niet omdat ik het zo denderend vond.
Ik geef het 3,5 *

Meer recensies van Binta Colson