Mooiste deel tot nu toe

Dit deel is absoluut het mooiste deel tot nu toe uit De weddingplanner-serie. Ik kan niet teveel details geven waarom ik dat vind, omdat ik dan een spoiler ga delen. Maar geloof me maar dat dit echt een heel mooi deel is, waarbij je toch wel even tot tranen geroerd raakt. Bij een bepaalde scène tijdens de bruiloft stonden de tranen in mijn ogen. Het blijft knap als een auteur dat voor elkaar krijgt.

Hoe verder je bent in deze serie, hoe meer vertrouwd je raakt met de verschillende personages. Je vormt je een steeds beter beeld van Maartje en Tessa maar ook van Tom en Rob. Ze komen als het ware tot leven voor je, omdat je ze steeds beter leert kennen. Ook al heeft Vos in elk deel maar een beperkt aantal bladzijden tot haar beschikking, ze weet van een elk deel een goed, afgerond verhaal te maken waarin ruimte is voor het volgende deel. Nog maar twee te gaan in deze reeks…

Meer recensies van boekenbeschrijfster