Wordt de puzzel opgelost?

The final chapter van de Hawthornes. En van Avery Kylie Grambs. A very risky gamble. Want krijgt zij, samen met de vier Hawthorne broers antwoord op alle nog openstaande vragen? Worden de puzzels en spelletjes opgelost? Wie is die onverwachte bezoeker die ineens bij de familie voor de deur staat. En ontvangt Avery uiteindelijk haar miljardenerfenis?

De vragen zijn al veelbelovend en de antwoorden daarop stellen absoluut niet teleur. Tenminste.. als er overal antwoord op gegeven WORDT.

Ik was al fan na de Erfenis en ik ben na het uitlezen van dit laatste deel nog steeds fan. Het plotdeel bevat alle spanning, raadsels en intriges die ik hoopte te vinden. Inclusief de onvoorspelbaarheid. Want dat is iets wat deze trilogie kenmerkt. Net wanneer je denkt te weten hoe de vork in de steel zit, draait het verhaal compleet de andere kant op. En laat me één ding zeggen: Jennifer Lynn Barnes moet net zo gek op raadsels zijn als al haar personages. Met Tobias Hawthorne op de top. En zij heeft elke zet in deze reeks zorgvuldig berekend en uitgedacht. En het verhaal klopt.
Ik ben een dweil op het gebied van inzicht, rekenen en analytics, dus het feit dat iemand een verhaal als dit kan bedenken, gaat mij m'n pet te boven. Zo knap hoe Barnes dit allemaal op poten heeft gezet. Ik kan niks anders dan een buiging maken. Knap staaltje auteurschap.

Meer recensies van Boekenwaarjeblijvanwordt