Mij niet bellen

Ik kon helemaal niks met het verhaal. Ik begon heel hoopvol omdat deze serie me van alle kanten werd aangeraden. Sterker nog, alle vier de boeken lagen op mijn nachtkastje.
Vanaf de start kon het verhaal mij niet boeien, maar ik wilde graag doorlezen. Mensen zeggen niet voor niks dat het een goed boek is toch?
Helaas, na bijna honderd pagina's heb ik het boek weggelegd. Ik vond het verhaal dodelijk saai. Het wekte mijn interesse niet, het verhaal werkte naar mijn mening nergens naartoe en de personages bleven oppervlakkig.
Meteen de hele serie op Vinted gezet en verkocht. Ik maakte er liever iemand anders blij mee. Er zijn gelukkig genoeg andere boeken die ik kan lezen!

Meer recensies van Boekenwaarjeblijvanwordt