Wat een kennismaking met Tess Gerritsen!

bonkikong 11 december 2019
Dankjewel hebban voor de 3 boeken van Tess Gerritsen. Dit is mijn eerste kennismaking met deze auteur en ik kan haar meteen bij mijn top 3 noteren van favoriete auteurs!

Ik weet een geheim. Het boek gaat over een aantal moorden die Jane Rizolli en Maura Isles onderzoeken. Het eerste slachtoffer wordt gevonden met haar ogen in haar handen, het tweede slachtoffer heeft pijlen door zijn borstkas gekregen. Staan deze moorden met elkaar in verband? Jane en Maura gaan op onderzoek uit en weten dat de klok tikt. Maura doet ook beroep op Daniel, een priester waar ze eerder een relatie mee heeft gehad. Kan hij haar verder helpen met het ontrafelen van de ze moorden? Het thema van de martelen en heiligen komen aan bod, maar wat heeft dit allemaal met de moorden te maken? Samen gaan ze op onderzoek uit.

Het verhaal wordt ook vertelt vanuit het standpunt van Holly. Zij heeft een gemeenschappelijke factor met de slachtoffers dat langzaam bekend wordt, maar wat is haar aandeel in dit hele verhaal?

Het is een spannend boek met een verrassend einde. Kortom, ik ben zeer benieuwd naar de andere boeken van Tess!

Meer recensies van bonkikong