Bestemming Barcelona

Booksbyharma 28 april 2024
Het verhaal gaat over Melissa, haar ex Justin en hij krijgt met zijn nieuwe vriendin een kind. Geen ideale situatie als je nog met elkaar samen woont. Melissa koopt een vliegticket met bestemming Barcelona.
Daar loopt ze Rafael tegen het lijf letterlijk. Hij helpt haar en ze probeert haar draai te vinden in Barcelona. Ze ontmoet Manoula en Diego. Diego is een echte charmeur. Hoe zal het Melissa in Barcelona vergaan en zal ze open staan voor de liefde?

Wat een heerlijk verhaal is dit zeg. Een korte novelle, die wat mij betreft wel langer had mogen zijn. Melissa heeft veel mee gemaakt en probeert haar leven weer op de rits te krijgen.
Het is een vlot geschreven en je zoeft er zo doorheen.
Het is ook erg leuk en fijn om te lezen over het nachtleven in Barcelona. Het doet mij weer denken aan vroeger.
Het verhaal is een echte feelgood, maar er had iets wat meer twist in gemogen, maar desalniettemin heb ik genoten van dit verhaal.

Graag wil ik de uitgeverij bedanken voor het recensie exemplaar. Dit heeft geen invloed op mijn mening, die zal altijd eerlijk zijn.

3,5 sterren

Meer recensies van Booksbyharma