Perfect check , Waar doet een perfecte man aan?

Booksbyharma 07 mei 2024
Violet is een opruimgoeroe en werkt met kleuren. Dan hou je het overzicht en heeft zo veel diverse klanten aan haar weten te binden. Ze is single en is op zoek naar de perfecte man. Ze heeft er zelfs een een checklist gemaakt waar haar perfecte man aan moet voldoen. Haar collega Carlo waar ze veel mee werkt is dat totaal niet, maar dan ontmoet ze de knappe Victor die hier wel helemaal aan voldoet.
Zal ze haar perfecte man gaan vinden?

Wat een heerlijk verhaal uit de hand van Lindi Melse. Het verhaal leest lekker vlot en al snel zat ik helemaal in het verhaal.
Violet heeft wat met kleuren en voornamelijk kleuren van de regenboog. Ze heeft 2 nichtjes die een tweeling zijn en een neefje waarbij ze veel oppast. Er gebeuren hele leuke dingen in het verhaal en er zitten diverse twist in.

Als je van echte feelgood houdt is dit zeker een aanrader want ik vloog door het boek heen.

Graag wil ik de uitgeverij hartelijk bedanken voor het recensie exemplaar. Dit heeft geen invloed op mijn mening die zal altijd eerlijk zijn.

Meer recensies van Booksbyharma