Mamma Mia het is zomer

Booksbyharma 04 mei 2024
Na het vervolg op hartje herfst is nu hartje zomer verschenen van Nora Schenk.
Met Lizzy en haar boekenwinkel gaat het super ook haar relatie met Bram kan niet meer stuk. Als opeens Lizzy haar moeder Annabella een poos over komt is het hek van de dam. Haar vader is achter geblerven in Frankrijk waar haar ouders wonen.
Annabella was vroeger musical actrice en is nu met pensioen. Ook Lizzy haar beste vriendin Ikram komt voorbij, zij mag een van de hoofdrollen spelen van de musical Mamma Mia, maar dat verloopt niet vlekkenloos.

Wat weer een heerlijk verhaal uit de hand van Nora Schenk. Heel leuk om te lezen hoe het nu met Lizzy gaat en ook met haar boekenwinkeltje. Haar vriend Bram is zijn droom achter na gegaan. Ik zat er vanaf minuut helemaal in.
Het verhaal leest vlot waardoor je door het verhaal heen zoeft.
Het is wel aan te raden om eerst hartje herfst te lezen, want dan weet je iets meer over Lizzy en Bram.
Waarom Annabella alleen naar Nederland is gekomen en haar vader Henk niet daar kom je ook achter in dit verhaal.

Een heerlijk feelgood tussendoortje met diverse twist. Dit smaakt naar meer!
Als je van Abba muziek houdt is dit ook zeker een aanrader. Mamma Mia!

Graag wil ik de uitgeverij hartelijk danken voor het recensie exemplaar. Dit heeft geen invloed op mijn mening die zal altijd eerlijk zijn.

Meer recensies van Booksbyharma