Een originele thriller

Booksbyharma 30 april 2024
Evi is psycholoog en heeft een praktijk in Groningen. Ze woon samen met Nathan en haar beste vriendin Noor helpt haar met haar praktijk, die nog niet echt lekker loopt. Ze krijgt een doorverwijzing van een dokter. Juliet, een vrouw die hulp nodig heeft en een extreem fobie heeft voor spiegels.
Maar dan gebeurt er iets met Juliet en Evi wil de waarheid gaan achterhalen. Hoe dit afloopt...

Wat een heerlijk, spannend thriller tussendoortje uit de hand van Naomi de Meer. Heerlijke schrijfstijl heeft ze dat je vlot het verhaal ingezogen wordt. Er zitten diverse twist in waardoor het tot op het einde spannend blijft.
Het verhaal vind ik ook origineel, want een spiegel fobie, ik had er echt nog nooit van gehoord. Dat maakt het verhaal ook interessant om te lezen.
Ook leuk dat het in Groningen afspeelt, ik kom van oorsprong zelf uit Groningen.

Mocht je net als ik een beginnend thriller lezer zijn is dit zeker een aanrader om te lezen.
Het is het eerste boek wat ik van Naomi heb gelezen, maar zeker niet de laatste.

Graag wil ik de uitgeverij hartelijk bedanken voor dit recensie exemplaar. Dit heeft geen invloed om mijn mening die zal altijd eerlijk zijn.

Meer recensies van Booksbyharma