heerlijke feelgood

Booksbyharma 10 mei 2024
Wat nou als je ex dingen bij je flikt en helemaal klaar met hem bent? Wat als je het huis uit getrapt wordt en geen baan en huis meer hebt? Wat overkomt Sophie. Haar ex Patrick heeft haar zoveel dingen geflikt. Haar beste vriendin Lynn werkt als receptioniste bij het Clarke Hotel. Via haar oude buurvrouw hoort ze dat de eigenaren opzoek zijn naar een oppas, een kinderjuffrouw, iets wat Sophie totaal niet ziet zitten.
Als ze op een dag gebeld wordt en ze in het Clarke hotel op gesprek mag komen is er stiekem geen weg terug. Ze gaat de uitdaging aan, want ja kinderjuffrouw voor 3 kinderen daar bakt ze toch niks van?

Wat een heerlijk verhaal weer uit de hand van Sabine Zwaan. Dit verhaal is een verhaal waar je direct in zit en je wil weten wat Sophie van haar leven gaat maken. Ze zit in zak en as, maar hoe ze zal ze zich herpakken? Door het laatste en de diverse twist die er in zitten is het een origineel verhaal en je tot op het laatst weet hoe het afloopt.
Wat mij betreft een heerlijke feelgood.

Graag wil ik de uitgeverij hartelijk danken voor het recensie exemplaar, dit heeft geen invloed op mijn mening die zal altijd eerlijk zijn.

Meer recensies van Booksbyharma