Je waant je echt in Zeeland

Booksbyharma 29 april 2023
Het gaat over Sterre en Daan. Ze zijn verloofd! Daan heeft haar romantisch gevraagd in zeeland, om precies te zijn in Zoutelande! Sterre denkt nu echt dat ze samen kunnen starten aan een mooi leven.
Dat Daan haar baas is en dat ze voor hem werkt, en die leugen nog. Op een dag moet ze haar idee pitchen en dan is een van de investeerders een oude bekende van Sterre.
Komt de leugen uit en hoe zal het tussen Sterre en Daan gaan? Dat lees je in het laatste deel van Sterre's zomer, verloofd in Zoutelande.

Wat een heerlijk verhaal. Je zit er direct in en je waant je echt in Zeeland, je ruikt haast de zee en je hebt het gevoel dat je op het strand bent. Heerlijk zomers idee.
Naarmate je verder in het verhaal zit wil je gewoon weten komt dit ooit goed, dat heeft Marli Elisa heel goed gedaan.
Ik heb zelf deel 1 en 2 nog niet gelezen, maar wel een aanrader en dat ga ik ook zeker doen.
Echt een aanrader voor een heerlijk feelgood tussendoortje!

Graag bedank ik de verhalenfabriek voor het recensie exemplaar!

Meer recensies van Booksbyharma