Ze komt te dichtbij

Booksbyharma 02 januari 2024
Charlotte is al jaren getrouwd met Frank en heeft 3 kinderen. Frank gaat al jaren vreemd met vrijdag en zaterdag, de dames die bij Charlotte aankloppen.
Vrijdag is Sara en zaterdag is Lieke. Charlotte is niet van plan zomaar Frank te laten gaan, want wat is een leven zonder Frank.

Wat een heerlijk thriller tussendoortje uit de hand van Kitty Huijbers. Toen ik de flaptekst las dacht ik ooh die wil ik lezen en het heeft het zeker waar gemaakt.
Ik zat er vanaf minuut 1 al in en ik kon niet stoppen met lezen. Het begint met een ongeluk en dan wil je als lezer gewoon weten wat er is gebeurt.
Het verhaal wordt verteld vanuit Charlotte in de ik vorm en van Sara in een derde. Dat is ook heel erg leuk om te lezen, totaal iets anders en zeer geslaagd.

Als je zin hebt in een spannend thriller tussendoortje en wil je weten hoe het afloopt, ( en dat wil je) dan is" Ze komt te dichtbij" zeker een aanrader om te lezen.

Graag wil ik de uitgeverij heel erg bedanken voor het recensie exemplaar.

Meer recensies van Booksbyharma