Lezersrecensie

Dans van de Maanroos

Tijdens het proeflezen heb ik al zo genoten van dit verhaal, maar nu na de tweede keer vond ik het verhaal nog beter! Wat een mooi einde is het geworden Jami!

‘Dans van de Maanroos’ is een mooi, goed neergezette novelle vol gebeurtenissen, grappige momenten en emotionele gevoelens. Het speelt zich af in de wereld Lumin, wat je misschien al kunt herkennen van de Lumin Kronieken. Ook dit keer heeft de wereld mij betoverd, dit komt ook vooral door de prachtige schrijfstijl die Jami heeft. Je wordt meegetrokken het verhaal in en beleeft het verhaal alsof je erbij was.

De personages zijn mooi uitgewerkt en het is leuk om hun leven in te duiken. Lucille en Zayne zijn beide mysterieus en je krijgt als lezer er niet helemaal vat op. Lucille komt uit een wereld vol stelen om te kunnen overleven. Ze vlucht weg en komt in de wereld Lumin terecht. Toch blijft ze sterk en probeert hier haar eigen weg te vinden al gaat dit met de nodige hobbels.

Zayne is mysterieus, geheimzinnig en doet vaag over wat hij nu precies voor beroep heeft. Zayne wil een mooi leven voor Lucille, zorgt voor spanning tussen beide en blijft heel het verhaal die geheimzinnige kant houden. Na het lezen weet je nog niet alles. Dit zorgt er wel voor dat je als lezer er een eigen invulling aan kan geven!

‘Dans van de maanroos’ is een mooi kort verhaal die je heerlijk tussendoor kan lezen. Het neemt je mee naar een mooie wereld en laat je even heerlijk wegdromen! Zeker een aanrader om te gaan lezen! Ik ga snel ‘De verloren Wendy’inplannen om zo weer verder te kunnen genieten van Lumin.

Meer recensies van Bookstagram_ilona

Gesponsord